x
אחוזת אנילביץ – 19 החדרים והסוויטות מעוצבות במבנה ערבי עתיק שנבנה בשנת 1930
אחוזת אנילביץ - 19 החדרים והסוויטות מעוצבות במבנה ערבי עתיק שנבנה בשנת 1930

אחוזת אנילביץ – 19 החדרים והסוויטות מעוצבות במבנה ערבי עתיק שנבנה בשנת 1930

התגלית המלכותית: מלון בוטיק בלב ההיסטוריה
דמיינו לעצמכם מקום שבו ההיסטוריה פוגשת את המודרניות, מקום שבו כל אבן מספרת סיפור. זהו בדיוק מה שמצפה לכם במלון הבוטיק שלנו, השוכן במבנה ערבי מרהיב משנת 1930.

נשימה חדשה למורשת עתיקה
המבנה ההיסטורי עבר תהליך מרתק של שימור ושחזור, תוך הרחבה והתאמה לצרכי המאה ה-21. התוצאה? מלון בוטיק יוקרתי שמשלב בין קסם העבר לנוחות העכשווית.

חדרים שהם יצירות אמנות
19 החדרים והסוויטות שלנו הם עדות חיה לכישרון העיצוב. כל חדר הוא עולם ומלואו, המשלב בין האדריכלות האורבנית של העיר העתיקה לבין עיצוב מינימליסטי עכשווי. הצבעים החמים והאורגניים, החומרים הטבעיים והנגיעות האתניות יוצרים הרמוניה מושלמת שתרגיע את חושיכם.

סגנון שמדבר בעד עצמו
אצלנו, הפרטים הקטנים עושים את ההבדל הגדול. ריהוט העץ הגולמי, פריטי האומנות בעבודת יד והקרמיקה המוכתמת – כל אלה יוצרים תחושה של יוקרה נקייה ומשוחררת. זוהי חוויה שתיחרט בזיכרונכם לזמן רב.

חוויה שמתאימה בדיוק לכם
אנו מאמינים באיזון מושלם בין פרטיות לחוויה משותפת. בין אם תבחרו לטייל ברחובות הציוריים של העיר העתיקה, להתרענן בבריכת השחייה המוקפת צמחייה, ליהנות מחוויה קולינרית במסעדות ובברים הסמוכים, או פשוט להירגע בחדרכם – אנחנו כאן כדי להעשיר את שהותכם ולהעניק מרגוע לגוף ולנשמה.

הזמנה לחוויה בלתי נשכחת
אנו מזמינים אתכם להירגע, להתענג, לחקור ולספוג את האווירה הנינוחה והתרבות המקומית. כאן, בלב ההיסטוריה, תוכלו למצוא את הרגעים הקסומים שיהפכו את החופשה שלכם לבלתי נשכחת.

בואו לגלות את הפנינה הנסתרת הזו, מקום שבו העבר וההווה נפגשים ליצירת חוויה ייחודית שתישאר איתכם לתמיד.

שירותי המלון

  • בריכה עונתית חיצונית
  • ספא
  • מלון בוטיק

מיקום במפה